Întrebări frecvente
Cele mai frecvente întrebări și răspunsuri
Cum comand?
După ce ai ales cantitatea și produsele dorite, le adaugi în coș si continui cu checkoutul. În continuare, ne vom ocupa de procesarea și înregistrarea comezii și te vom ține la curent cu statusul acesteia.
În cât timp se livrează comanda?
Procesarea și livrarea comenzii diferă atât de perioada sau condițiile de mediu, cât și de opțiunea de livrare aleasă. În mod normal, livrarea se face în 2-5 zile lucrătoare.
Cum plătesc?
Cum pot anula comanda?
Cum se livrează comanda?
Ce se întâmplă dacă am comandat un produs greșit?
Dacă ai comandat un produs greșit, îl poți returna în cazul în care este eligibil și nu prezintă modificări, rupturi, pete, etc. Îl poți schimba cu un alt produs de aceeași valoare sau îi poți folosi contravaloarea pentru a comanda alt produs, achitând diferența de preț. În cazul în care, dorești restituirea banilor, te rugăm să ne contactezi și să ne oferi un cont bancar unde se va efectua plata. Restituirea contravalorii comenzii se efectuează în maximum 14 zile lucrătoare.
Am câteva sugestii/sfaturi pentru voi. Cum vă pot contacta?
De asemenea, te asteptăm să ne împrietenim pe Instagram sau Facebook!